FANDOM

Autor: Mead Richelle Cykl: Akademia Wampirów  Tom: 2

90424 w-szponach-mrozu

Nazywam się Rose Hathaway. Mam siedemnaście lat i szkolę się w ochronie wampirów i zabijaniu strzyg. Jestem beznadziejnie zakochana w niewłaściwym mężczyźnie, a moja najlepsza przyjaciółka wykazuje zdolności magiczne, które mogą doprowadzić ją do obłędu.Cóż, nikt nie powiedział, że szkoła średnia to bułka z masłem.Zuchwały atak strzyg na szanowaną rodzinę morojów wstrząsnął uczniami Akademii. Nadchodzi przerwa świąteczna i by zapomnieć o tragedii, wszyscy wyruszają do luksusowego kurortu narciarskiego. Rose jednak trudno myśleć o wakacjach. Do grona nauczycieli dołączyła legendarna strażniczka? jej matka. Na domiar złego Dymitr interesuje się inną kobietą, Mason nie ukrywa, że z chęcią zamieniłby przyjaźń na coś więcej, a tajemniczy i arogancki nieznajomy wpada na dziewczynę częściej, niżby sobie życzyła. Pośród sennych zimowych krajobrazów kryje się jednak niebezpieczeństwo. Czy Rose zdoła w porę je dostrzec? ?Akademia wampirów? to cykl powieściowy, który pokochali wielbiciele ?Zmierzchu? Stephenie Meyer.

Pobierz

Mead Richelle - W szponach mrozu.doc (EUpload)

Mead Richelle - W szponach mrozu.doc (RapidSahre)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki